!! ÖNEMLİ AÇIKLAMA !!

*Seçilen dersler için tüm alanlar doldurulmalıdır.

İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİNE GİRİŞ INS20101

Bu dersle ilgili olarak aşağıdaki bilgi ve becerileri hangi düzeyde edindiğinizi düşünüyorsunuz?
1-5 arasında puanlayarak değerlendiriniz. (1- Çok Zayıf, 2- Zayıf, 3- Orta, 4- İyi, 5- Çok iyi)

1 2 3 4 5

Günlük yaşamda inşaat mühendisliğinin yeri ile ilgili bilgi kazandırılması.

Sözlü ve yazılı sunum yapma becerisi.

İnşaat mühendisliği eğitimi ile ilgili bilgi kazandırılması.

Öğrencilere yenilikçilik ve girişimcilik gibi yeni gelişme ve kavramlarla ilgili bilgilerin kazandırılması.

Öğrencilere etik kurallar ve inşaat mühendisliğinde etik değerler ile ilgili bilgilerin kazandırılması.

Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika

MATEMATİK-I MAT13151

Bu dersle ilgili olarak aşağıdaki bilgi ve becerileri hangi düzeyde edindiğinizi düşünüyorsunuz?
1-5 arasında puanlayarak değerlendiriniz. (1- Çok Zayıf, 2- Zayıf, 3- Orta, 4- İyi, 5- Çok iyi)

1 2 3 4 5

Tek değişkenli fonksiyonlarda limit, süreklilik ve türev kavramlarını kullanır.

Fonksiyonların grafiğini, asimptotları, kritik noktaları, azalan/artan özellikleri öğrenir.

Türev kullanarak belirsiz hallerin limitini hesaplar.

Maksimum minimum problemlerini kurar ve türev kullanarak çözer.

Türevin çeşitli uygulamalarını yapar, mühendislik problemlerine uygular.

Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika

MÜHENDİSLİKTE OFİS UYGULAMALARI MUF20101

Bu dersle ilgili olarak aşağıdaki bilgi ve becerileri hangi düzeyde edindiğinizi düşünüyorsunuz?
1-5 arasında puanlayarak değerlendiriniz. (1- Çok Zayıf, 2- Zayıf, 3- Orta, 4- İyi, 5- Çok iyi)

1 2 3 4 5

Ofis dökumanları üzerinde açma, kaydetme, yazdırma, paylaşma ve koruma işlemlerini yapar.

Ofis programlarında metin ve sayfalar oluşturur ve bunları biçimlendirir.

Ofis programlarında çizim, tablo ve grafikler oluşturur ve bunları biçimlendirir.

Elektronik tablolarda formüller yazar ve hücre gruplarına uygular.

Sunu programında tasarım, geçiş ve animasyon içeren slayt gösterisi oluşturur.

Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika

FİZİK-I MUF20103

Bu dersle ilgili olarak aşağıdaki bilgi ve becerileri hangi düzeyde edindiğinizi düşünüyorsunuz?
1-5 arasında puanlayarak değerlendiriniz. (1- Çok Zayıf, 2- Zayıf, 3- Orta, 4- İyi, 5- Çok iyi)

1 2 3 4 5

Mekaniğin temel kavram ve ilkelerini anlayabilme

Birim sistemleri arasında dönüşüm yapabilme

Bir boyutta, iki boyutta ve dairesel harekette bir parçacığın hareketini tanımlayabilme

Newton yasalarını ve korunum ilkelerini ilgili problemlerin çözümlerinde kullanabilme

Enerji ve enerji aktarımını açıklayabilme

Çizgisel momentum ve çarpışmayı açıklayabilme

Bir katı cismin bir eksen etrafında dönmesini analiz edebilme

Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika

GENEL KİMYA MUF20105

Bu dersle ilgili olarak aşağıdaki bilgi ve becerileri hangi düzeyde edindiğinizi düşünüyorsunuz?
1-5 arasında puanlayarak değerlendiriniz. (1- Çok Zayıf, 2- Zayıf, 3- Orta, 4- İyi, 5- Çok iyi)

1 2 3 4 5

Maddenin özelliklerini, atom modellerini ve periyodik cetveli tanımlar, açıklar, karşılaştırır

Kimyasal tepkimelerde stokiyometriyi kullanarak hesaplamalar yapar ve kimyasal bileşikleri adlandırır

Sıvı çözeltiler ve gazlar ile ilgili farklı teorileri uygular ve analiz eder

Termokimya ile ilgili uygulamalar yapar ve değerlendirir

Atomun elektronik yapısı ile ilgili teoriler ve periyodik cetvel hakkında yorum ve uygulama yapar

Bağ kavramı ve ilgili çeşitli teorileri kullanarak, kimyasal bileşiklerin üç boyutlu yapılarını gösterir ve değerlendirir

Moleküller arası kuvvetler, sıvılar ve katıların kristal yapılarını tanımlar, yorumlar, düzenler ve değerlendirir

Kimyasal kinetiği tanımlar ve açıklar

Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika

TÜRK DİLİ-I UNV13101

Bu dersle ilgili olarak aşağıdaki bilgi ve becerileri hangi düzeyde edindiğinizi düşünüyorsunuz?
1-5 arasında puanlayarak değerlendiriniz. (1- Çok Zayıf, 2- Zayıf, 3- Orta, 4- İyi, 5- Çok iyi)

1 2 3 4 5

Dil ve Türk dili ile ilgili temel kavramları tanımlar.

Türk dilinin unsurlarını açıklar.

Araştırma, okuma, yazma ve bilgilenme kabiliyetlerini uygular.

Türk dili ile diğer diller arasındaki farkları ayırt eder.

Dili doğru kullanmanın iletişimdeki önemini kavrar.

Türk dilini meydana getiren unsurları değerlendirir.

Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika

ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I UNV13103

Bu dersle ilgili olarak aşağıdaki bilgi ve becerileri hangi düzeyde edindiğinizi düşünüyorsunuz?
1-5 arasında puanlayarak değerlendiriniz. (1- Çok Zayıf, 2- Zayıf, 3- Orta, 4- İyi, 5- Çok iyi)

1 2 3 4 5

Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi dersinin amacını açıklar.

Öğrenciler Türk İnkılâbını hazırlayan gelişmeleri açıklar.

Öğrenciler Birinci Dünya Savaşı’nın sebeplerini açıklar.

Birinci Dünya Savaşı’nda Osmanlı Devleti’nin durumunu ve savaşın sonuçlarını değerlendirir.

Milli Mücadelenin hazırlık döneminde yapılan çalışmaları değerlendirir.

Misak-ı Milli Kararlarını değerlendirir.

Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin açılmasının önemini açıklar.

Lozan Barış Antlaşması’nın önemi ve sonuçlarını açıklar.

Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika

İNGİLİZCE-I UNV20105

Bu dersle ilgili olarak aşağıdaki bilgi ve becerileri hangi düzeyde edindiğinizi düşünüyorsunuz?
1-5 arasında puanlayarak değerlendiriniz. (1- Çok Zayıf, 2- Zayıf, 3- Orta, 4- İyi, 5- Çok iyi)

1 2 3 4 5

Somut ihtiyaçları dile getiren günlük hayattaki alışıldık ifadeleri ve basit cümleleri anlayabilir.

Somut ihtiyaçlarını ifade edebilir.

Kendini ve başkalarını tanıtabilir.

Başka insanların kişisel bilgilerine yönelik (nerede oturdukları, kimleri tanıdıkları gibi) sorular sorabilir ve bu türden sorulara yanıt verebilir.

Konuştuğu kişilerin yavaş ve anlaşılır konuşmaları ve yardıma hazır olmaları halinde basit şekilde anlaşabilir.

Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika
Saat
Dakika